mavisahinn benim de çok akıntım oluyordu 32. Haftadan sonra azaldı ama su gibiydi resmen.Bebeğimin suyu da azalmıştı. Doktoruma çok akıntım oluyor plasenta da kaçak olabilir mi diye sordum. O normal akıntıdır. Kaçak olsa 2-3 günde biterdi suyun , komple su boşalması da birden altına işermiş gibi ama engel olamadığın bir şekilde gerçekleşir dedi. Sanırım haklıydı çünkü 3 hafta sonra kontrole gittiğimde bebeğimin suyu nispeten artmıştı Yoksa doktorun dediği gibi çoktan bitmiş olması lazımdı.