Rosaa21 Diyarbakırda yaşayan hamile hanımlar ben kızım için e bebekte puset almıştım ve toplasan 3 defa kullandım pek gezme fırsatımız olmadı şimdi de satmak istiyorum alıcı olursa yazabilirmi