Semadeniz Yeni gebeyim. Yeni gebeler normalde fazla uyur ben tam tersi gebeliğimin başından beri daha az uyur oldum. Yaşayan var mı?
Pnr_04 Semadeniz bende yaşadım uykusuzluktan çıldırıyordum ama kısa sürdü merak etme düzeleceksin inşallah hatta daha fazla uyumaya başlayacaksın azıcık sabır
Pnr_04 Semadeniz bende derdim bende mi anormallik😄 hani çok uyku yapıyordu hamilelik diyordum. Sonra geçti çok şükür