Pinkbutterfly Kızlar benm kızım ıkı aylık olucak sadece anne sütü emiyor gecen gun benım ananem dedıkı ınsan smdıye kdar hıcmı su vermez cıgeri susuz kalır vs.Bende ozamana kadar hıc vermemiştim üç gundur gunde bir tatlı kasıgı verıyorum
U-E Pinkbutterfly mama almadığı sürece doktorlar bebeğe su verimini önermiyor anne sütü su içerdigi için anne sütü alan yenidoganlara su vermiyoruz ama mama verirseniz ağzında pamukcuk oluşmasın diye bir çay kaşıgı öneriyorlar
Elif95Kuzey Pinkbutterfly bunu anneme söylemiştim dalga geçmişti kızmıştı bana doğduğun gün ağzına su verdim demişti hem emzirmiş hem su vermiş hep hattaaaaa normal su da değil 6 ay limonlu su. sonuç mükemmel bir bağışıklık çok şükür. Hastane hastalık nedir bilmeyen bir ben
YuvarlanamayanPandaa Pinkbutterfly ben doktorlara bakmıyorum bu konuda veriyorum doğdugu andan itibaren çay kaşıgı ile ne kadarda anne sütünden alsada şekerli anne sütü yazık verdim veiririmde eskiler daha iyi biliyor su verdiği için değil ama susuzluktan ölen bebekler var eskiden
Uerdem Elif95Kuzey ben de verdim hatta bir kavanoz içinde hurmayı bekletip onun suyunu verdim sariliga cok iyi geliyormuş
Beyzan Pinkbutterfly bu konu uzar gider. Bilinçsiz insan da çok bu konuda ahkam kesen de çok limonlu su tavsiye eden de olmuş ben doktoru dinlemiyorum diyen de. Siz bence doktorunuza sorun biri verir bebeğine bir şey olmaz sizin bebeğiniz rahatsız olur kimse sorumluluk almaz en güzeli doktorunuza sagliak ocağındaki ebeye sorun
Beyzan MKrasnic 37+ 4 oldum canım sali günü muayene olacağım ona ya 39+0 da 30 Haziranda Sezaryen olacağım ya da normal doğum için beklemeye devam 💃sen nasılsın durumlar nasıl
MKrasnic Beyzan ben doğum yaptım canım 8 günlük olduk 💗 doğum hikayemi paylaşmak bana kısmet oldu sıra sende. Bir avazda kurtulursun inşallah 🤲🏻😍
Beyzan MKrasnic gözden kaçırmışım sanırım hemen okuyayım Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah 😍
bircivcivannesi Pinkbutterfly anne sütünün içinde su da bulunuyor o yüzden ayrıca verilmiyor verilmemesi gerekiyor diye biliyorum
annesinin_beybisi Pinkbutterfly valla hamile de değilim anne de ama annemler hep verirdi bebeklere 6 ay şu verilmediğini ben burda duydum çevremdeki herkes de veriyor suyun neye zararı var ki bebeğe olsun bu benim düşüncem mantığımla düşününce bu sekilde gibi geliyor yani tabi siz yine doktora sorun nasıl diyorsa öyle yapın ama bence böyle.
surelitta52 Ben ek gıdaya başladığımda su verdim. Ondan önce emzirdiğim için vermezdim. Ayrıca ilk 6 ay su önerilmiyo diye biliyorum.
Diilruba Pinkbutterfly sütünüzün zaten %80ni su oyüzden 6 aya kadar bebeklere su vermeye gerek yok der çocuk doktorları
SultanKobak Pinkbutterfly bana aile hekimi sakın verme dedi çocuk doktoru her gün 3-4 çay kaşığı ver dedi ben minik suluk aldım onunla veriyorum zaten istemezse içmiyor
mmek_2014 İki çocugum var ikisine de ilk 6 ay anne sütü hariç hiçbir şey vermedim su dahil. Zaten anne sütünün büyük kısmı sudan oluşuyor o yüzden gerek yok suya. Susuz olsa zaten çişini yapamaz çocuk. Çişini yapıyorsa suya ihtiyacı yok demektir.
MomHero2 Pinkbutterfly yaz bebeği olduğu için ilk bebeğime 20 günden sonra çay kaşığı ile verdim su ile karnını doldurmadım günde bir defa verdim