Ayzetuka İsime bir türlü karar veremiyorum. Seçenekler tam olarak içime sinmiyor Güneşimin 2. ismi ne olsa acaba ☀️🤗
2bebek3gebelik Güneş tek olsa daha güzel gibi ikiside yanına uyumsuz geldi bana. Sen yinede içine en çok sinen hangisi ise onu koy ileride pişmanlık yaşama