Meryem88 22+4 suyum geldi ve yatisima karar verdiler. 24. Haftaya kadar bekleyecekler sonra perinatolog gelip gorecek. Bunu yasayan var midir kizlar lutfen yardim
iremgun Meryem88 rabbim yardımcınız olsun inşallah sağlıkla gelsin miniğiniz. Bekletebildikleri kadar bekletirler inşallah 🤲🍀
Uza Meryem88 çok ama çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla bebeğini kucağını alırsın. Neden suyunuz geldi acaba çünkü daha çok erken
QOH Meryem88 İlk gebeliğiniz mi? Rahim yetmezliği olabilir.21. Haftamda sancılarım başlamıştı açılmam çoktu acil serklaj oldum.Rabbim evladınızı size bağışlasın,sağlıklı kucağınıza versinler.O günlere de sevinçle şahit oluruz AMİN🙏🏻
ynrbrk Yaşamadım canim benim de 32.haftada geldi suyum inşallah sıkıntısız atlatırsınız ikiniz de üstte kalsın 🤲🏻
Meryem88 Uza hic bilmiyorum doktorlar da bi sebebi yok diyorlar. Antibiyotik tedavisine basladilar ben ve bebegim enfeksiyon kapmamasi icin. Dua edin nolur.
Ezgiii11 Meryem88 peki doktorlar ne söylüyor ? Cok erken haftada doguyor ben 18 haftalık dogum yaptım ne yazık ki kaybettim 😔😔 senin şansın vardır büyümüş senin melegim
Meryem88 Ezgiii11 doktorlar 24. Haftaya kadar beklicez dediler. 24. Haftada perinatolog gorucek. Belki evde yatis verirler diye umut ediyorum
Faynur Rabbim yar ve yardımcınız olsun canım Allahım evladını sana bağışladın sağ sağlim kendinizi toparlarsınız inşallah🙏🏼