BernaBerna
Kızlar 27 haftalık hamileyim ayağa kalkıp yürüyünce kasıklarımda çok ağrı oluyo benim gibi olan var mı doktora cuma günü gidicem doktoruna soran var mı??
merry8y
benimde kasıklarımdaki ağrı o haftalarda başladı ve hala devam etti maalesef geçirecek hiçbişey yok 37+5 im artık doğum olsunda bitsin diye bakıyorum😁 bebek biraz iriyse o da çok baskı yapabiliyor kasıklara
BernaBerna
Ya bende böyle ağrım olunca korktum acaba erken doğum belirtisimi diye 🙏insan korkuyo ister istemez 🙃