Krdlnn2106 5+5 im gebeligimi öğrendiğimden belli açık renkli kahverengi akıntı olması artık canımı sıkmaya başladı ve korkuyorum progestan verdi doktor ama halen devam ediyor benim gibi olan varmı varsa ne zaman geçti ?
ShabnamNasirova Krdlnn2106 canim bende gecen sefer akinto geldi ama cox az geldi doktoruma dusuk tehlkesi var dedi iyne ve ilaclar yazdi ve istirahet yazdi .inshAllah saglikli kucagimiza aliriz
Naresii Krdlnn2106 canim benimde o haftalarda baslamisti su an 11+6 yiz ve yeni yeni geciyo bana da progeston verdi doktorumuz ama tamamiyle normal hoc korkun olmasin da dedi 🌸
Boncuk123 Krdlnn2106 bol bol su içi progestana devam et. Sağlıklı bir şekilde kucağına Alman dileğiyle 🙏
Elcnbykckr Krdlnn2106 aynı şekilde bahsettğinz zamanda Benimde böyle lekem geldi doktorum muane etti bir sebep olmadığı söyledi ama tedbir amaçlı progestan verdi. peki alttan falan doktor muane edip baktımı leke neden geliyor falan diye bence korkulacak birseyiniz yok gibi
Krdlnn2106 ShabnamNasirova bana düşük tehlikesi filan demedi ama insanın yinede canı sıkılıyor ya inşallah sağ salim hepimiz kucağımıza alırız Allah’ın izniyle
Hasibe04 Naresii sizin nasıldı akınıtınız pembe gibimi yoksa kahverengimi acaba birde neden kaynaklandığını söyledimi doktorunuz benimde varda onun için soruyorum
Krdlnn2106 Hasibe04 canım benim ilk başlarda böyle hafif çok açık pembemsi kahverengimsi gibi biseydi şimdi pembelik geçti çok açık kahverengi şeklinde ara ara geliyor ama doktor korkulacak bişey olmadığıbni ama yinede ilaç verdi progestan diye onu kullaniyorum. İnşallah sag salim kucağımıza alırız hepimiz.
Naresii Hasibe04 acik kahverengiysi cok acik , doktorum tamamiyle normal oldugunu ve ilk trimesterde siklikla karsilasildigini soyledi 🌺
Krdlnn2106 Elcnbykckr baktı evet bazen olabilir korkulacak bişey yok dendi ama insan tedirgin oluyor ya
ttugg Krdlnn2106 benden de gelmişti 5 haftalıkken doktor ilaç verdi kullandım geçti. Kahverengi akıntı gelmesi korkulcak bir durum değil geçiyor 😇
Nazmiye111 Krdlnn2106 canım aynı sorunla dün gece iki tane farklı hastaneye gittim. Birinci doktor olur diyip gönderdi ikinci doktor icerde kanama olup olmadigna falan bakti cok sukur bisey yoktu progestan verdi bana da fitil olarak kullan agizdan yan etki yapabilir boyle daha etkili dedi dün kullandm bugün kahverengi akntm durdu cok sukur
Nuraslan7 Krdlnn2106 Benim 16. haftamda bitti kahverengi akıntılarım. Progestan kullandım. Korkmayın bazı kadınlar da oluyor. Mutlaka bitecektir. İçinizi rahat tutun.