Yagmur_849884 Kızlar dün ve bugündür sanki resmen mide bulantim gecti. Bu kadar erken geçer mi ki? Belirtileri azalan varmi
BusraUras Yagmur_849884 bu kişiden kişiye değişir. Bazı kadınlar hiç bulantı yaşamaz bazısı 3 ay bazısı 6 ay bazısı 9 ay bulantı çeker. Bulantı çok sıkıntılı birşey. Sizin adınıza sevindim 😊 hamileliğinizin tadını çıkarın her anı çok özel bir duygu yaşıyoruz 😊 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍
Sakinem212 Yagmur_849884 arada geçiyor sonra geri geliyor bu ikinci gebeliğim çok sevinme tadını çıkar yedikçe ye benim 2 gün geçiyor sonra 4 gün içimde su kalmıyor geri geliyor
ShabnamNasirova Yagmur_849884 canim bendede oyle hic bulantim yok kendimi hamile gibi hissetmiyorum yani bu konida sansliyiz hic merak etme her kesde farkli oluyo bazen anneden kizinada keciyor benim annemde bulanti falan olmamisdi bendede yox yani anneden kizada gece bilir.Agir birseyler sakin kaldirma ve bolca istirahet et canim tadini cikar hamileliyinin
Yagmur_849884 BusraUras ya aslında benim kaybım olduğu için, korku yaşıyorum bir yandan. Belirtiler azaldığı için acaba bisey mi oldu bebegime diye 😔
BusraUras Yagmur_849884 gönlünüzü ferah tutun stres yapmayın. Ben neredeyse hiçbir hamilelik belirtisi yaşamadım. Bir ara koku hassasiyetim olmuştu o da kısa sürede geçti. İnşallah herşey gönlünüzce olur 😊
Meryem88 Kizlar merhaba. 23. Haftadayim suyum geldi. Hastanede yatisima karar verdiler. 24. Haftaya kadar yatiricaklar sonra perinatolog gelip bakicak. Boyle hir sey yasayan var midir acaba?
DuaElf Yagmur_849884 aynıyım bende benimde hafif bulantılarım oluyodu zaten ama dünden beri benimde geçti. Hatta başka da hamile olduğumu hatırlatacak belirtim yok. Dün yedinci haftaya girdim
DuaElf Yagmur_849884 yazanlar olmuş neyseki normal sanırım. 7.haftaya özgü bi durum heralde😅 benim yarın randevum inşallah herşey yolundadır 🦋
Gizemgect Yagmur_849884 7. Haftama girince bende öyle oldum hatta çok korktum ama 8.ci haftaya girince tekrar aynı mide bulantıları ve diğer belirtiler geldi şuan 9+1 deyim mesela 2 gündür yoktu ama bugün yine başladı yani korkma canım arada gidiyor sonra geri geliyor😀
Kelebekmadam Benimde 7 de kesildi korktum birşey mi oldu diye şimdi 8+4 kusma mide yanması ne ararsan geri geldi :(
elisa123 Yagmur_849884 bnm hic midem bulanmadı mesala hic belirtim yoktu hamilelik adına bnce keyfini çıkart 😍
Kelebekmadam Yagmur_849884 bende ne zaman kesildi desem bulanıyor :) doktora da bir kere gittim sürekli gitmek istemedim ondada kalp atışını dinledim bu kadar 13.hagtada gidicem :)
ttugg Yagmur_849884 bulantılar kişiden kişiye değisiyor. Benimde geçiyor gibi oluyordu şuan12+5 haftalığım hafif geçti gibi ama yemek yaparsam kötü oluyorum 🤮🤮 benim hamilelik önceside koku hassasiyetim vardı hamileliği siz düşünün artık 😂