Nazlcnnn68 39 haftalik hamileyim 6 buçuktan beri büyük tuvaletim varmış gibi karnıma ağrı giriyor ara ara 15 dakika da bir felan tuvaletim de yok dogum sancısı olabilir mi adet sancısından bi tık ağrılı
Cicilibicili Nazlcnnn68 suyunuzu beklemeyin. Sancılar düzenli doğum sancısı. Sağlıkla doğsun inşallah
Esraliye Nazlcnnn68 merhaba hastane yakınsa eğer 5 dakka da bire düşünce gidin ama doktorunuzun haberi olsun iletişime geçin doktorunuzla
nisafrkn Nazlcnnn68 bende öyleydim canım doğum sancısı bi git istersen suyum benimde gelmemişti orda patlattılar
Berryusss Nazlcnnn68 illa su gelemsi gerekmiyor bazi durumlarda su gelmiyor hastanede patlatiyor doktorlar..Gtmenizde fayda var
Eema Nazlcnnn68 cnm 3 tane normal doğum yaptım Korkma Allah’ın izniyle korkulacak hiç bişey yok çekeceğin sancıların ağrıların sonu çok güzel olacak onu düşün sadece sağlıkla evladını kucağına alırsın inş istersen biraz sıcak suyla falan duş al ev içinde hareket et hastaneye gidene kadar🥰
Angelangell Nazlcnnn68 cnm doğum sancısı varken bebek hareketleri nasıl acaba. Bendede bı ağrı var ama bebek hareketleri normal diye ihtimal vermiyorum