annesinin_beybisi uzakmis canım Niğde’de bu doktor . Gittiğim ay hemen eşimden sperm testi istedi benden de rahim filmi istedi çekindim galiba yapışıklık varmış o an açıldı bir sorun kalmdi eşimde de bir sorun yoktu sonuçları alıp adetimin 3.gunu gittik femare ve klomen kullandım 3 tane yumurtam gelişti otrivelle çatlatma iğnesi ile o ay hamile.kaldim köy yerinde oldugumuzdan bide ilaç kullanmadan adet görmediğimden tarla işlerine daldık unuttum tarla.isleri bitti kan veriyim de tekrar baslayim tedaviye dedim kan verdim beta 3000 çıktı şok oldum tabi hiç beklemiyordum kese göründü ama bebek yoktu boş gebelikten kürtaj oldum tabi bu sırada unsilin direncim vardı ona da ilaç kullanıyordum 6 ay durdum.tekrar başladım bu seferde femare gonal f kullandım otrivelle ile tekrar hamile.kaldim iğneden sonraki ilişkide çok az 1 2 damlam.kadar leke gördüm o an bildim catladigini çok yoğun akıntım vardı 4 haftalık oldu iğnenin etkisi geçti kan verdim çıktı 2 gün sonra keseyi gördük doktor pıhtılaşma testi yaptı kan pihtilasmam çıktı şuan oskapar iğne kullanıyorum diğerleri ne rahim filmi.istedi ne eşimden test klomen verip verip gönderdiler boş gezdim 4 sene her zaman derim doğru doktoru bulmak çok önemli