tncolban Kızlar 27+3 günlük hamileyim Geceden beri sancım var afedersiniz ishal sancısı gibi belime kadar ağrısı vuruyor Az önce WC girdim ne küçük ne de büyük abdestimi yapabildim.ne yapmalıyım
Aanneoldumm tncolban ben de şu an 27+0 böyle bi belirti olmadım ama istersen bi doktora görün ya endişelendim şimdi ben de
Cicilibicili tncolban hemen doktora gitmelisiniz, şiddetli ağrı normal bir durum değil haftanız erken çünkü