Ylmzhvv Çocuğum 9 yaşinda ve parmak ucunda yürüyor sizdende böyle olan var mı nasıl bir yol izlediniz
Busbushatun Ylmzhvv cabim bi ortapediye goster topuklari zayif olan cocuklarda glruluyor demislerdi bize jimnastikye bi hareket vermislerdi onla gelistirmislerdi kuzenimij oglunda
Demir06 Ylmzhvv 9 yaş biraz ileri bir yaşmış,daha önce doktora danıştınız mı.Ortopedik bir rahatsızlık da olabilir,nörolojik de.
Mondlicht Ylmzhvv valla 30 yaşındayım ben bile bazen parmak ucunda yürüyorum🤭 küçükken daha cok yaparmışım şimdide bazen bulaşık yıkarken falan parmak ucunda yürüyorum. Yaşı büyük belki alışkanlık falan yapmıştır sürekli yapmıyorsa
Ylmzhvv Demir06 evin içinde sadece o şekil yürüyor dişarda ayakkabıyla normal yürüyor gelişimde bir sorun yok
Ylmzhvv zllcnlky Mondlicht ya bende de takıntı oldu Kötü bir durum mu kalıcı mi yoksa geçiçi bir durum mu alişkanlık olmuş belli çocukta bir an önce icabına bakmam gerekiyor