Seyda2425 bende o haftalarda hazırladım 37 haftalığım şuann
👣bebek için👣
💕10lu hastane çıkışı bi tane keseye koy içinede bez koy zaten penye battaniyesi içinde oluyor
💕Pişik kremi
💕Bez & ıslak mendil &tek kullanımlık 2 tane alt değiştirme örtüsü &
💕4 tane yedek kıyafet nolur nolmaz kakalı bebek olursa mesafede varsa hastaneyle arasında fazlası göz çıkartmaz🐥
💕2 tane battaniye biri kalın olsun diğeri zaten 10lu hastane çıkışında olucak penye ince
💕3 tane ağız mendil
💕1 tane müslin örtü
💕Biberon her ihtimale karşı
💕Emzik tercihe göre
🤱🏻ANNE İÇİN
❤️BİR GECELİK
❤️2 tane pijama Takımı
❤️Hastaneden taburcu olurken temiz kıyafet
❤️Terlik & 3 çift çorap
❤️Temiz iç çamaşırı
❤️Lohusa kilodu ve ped
❤️Islak mendil tuvale4it kağıdı rulo peçete
❤️El yüz havlusu
❤️İstersen pike yastık kılıfı çarşaf ben almıycam özel hastane de olacağı için devlet için şart bence
❤️Göğüs pedi
❤️Göğüs pompası
❤️Süt saklama poşeti
❤️Göğüs ucu kremi
❤️Makyaj malzemesi
❤️Kolonya ve kolay temizlik ıslak mendili tuvalet kapı kulları için
❤️Zem zem suyu hurma aldım yanıma bide
💙 Bendekiler bu kadar gereksiz bişey yok bence nolur nolmaz diye koyduklarım var hastaneyle aramda1 saat mesafede var ve tayinci olduğum için eşyaları topladık oğlumuzun doğmasını bekliyoruz 🙃
🐤Gece olursa doğum ve devlette kantin gece kapalı olucağı için atıştırmalık çikolata vb. nolur nolmaz
🐤Sezeryan doğuma karşın kahve