merhaba iyi günler size belki biraz gereksiz gelen ama bi yandanda önemli olan bi soru sorcaktım ben daha yeni türkiyeye taşındım bi kaç ay önce buraya evlendim ve çifte vatandaşım şimdide hamileyim siz çocuk parasını nasıl yapıyorsunuz yani oturma izni gerekiyormu yada çifte vatandaş olmam yeterlimi ve çocuk yardımı nekadar acaba bilen varmı aranızda ?