merhaba hanimlar ayın 18 de devlet hastanesinde detaylı ultrason randevum vardı bnm gebeligim riskli plesenta pervia o gün kanamam oldu doktorumu aradım malum şehir hastaneleri şehirin dışında yani Mersin’de öyle uzak bize doktorum bu şekilde gitmen dha tehlikeli dedi özeldeki doktorum bnde korktum gitmedim randevular dolu ne yapalbilirim elimde sadece ayın 18 de randevum var diye kağıt var onu göstersem alır mı ki ne ypcgmı şaşrdim😔😔