Kızlar merhaba, henüz 11+0 dayız ama ben çok sık acıkmaya başladım yemek yiyorum ama midem hala boş gibi hissediyorum sanki oyle aç bekleyince de bebeğim de aç kalıyormuş gibi hissediyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı bu haftalarda bebeğim benim yediklerimle beslenmeye başladı mı? 😊