Hanımlar dün 35+6 da tansiyon şikayeti ile acile gittim.nst bağlandı ve 60 a kadar sancıları gördüm sonra doktor geldi ve düzenli sancıların çıkmış dedi hissettin mi diye sordu ki o gün ağrım da vardı sonra tansiyon ilacı yazdı eve yolladı düzenli sancı varsa doğum için yaklaşmış diyebilir miyiz ve ya bu hafta olur gibi vs vs tecrübesi olanlar var mı?