Zzeynep1 Meryem88 hayır canım hiç muayene olmadım bi arkadasım doğum yaptı ona sordum arada normal demiş onada doktoru şuan iyiiym daha gelmedi
Meryem88 Zzeynep1 aa süper inşallah sağlıklı bir şekilde yavrunuza kavuşursunuz. Ben de hastanedeyim dualarınızı eksik etmeyin lütfen
Zzeynep1 Meryem88 amin inşallah❤️ Rabbim senide yavruna kavuştursun rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin çok zor bi süreçmiş hamilek😞 morelini yüksek tut❤️