Hilalibrahimkartalms16 bende arkadaşa katılıyorum açıkcası herhangi bi sorun yoksa ben 37 den önce çatı olanı hiç duymadım hatta devlet hastanesinde sen istemezsen son ana kadar doktor çatı yapmıyomuş 🤷🏻♀️Ben 38+7 oldum bu gece daha çatı muaynesi olmadım bu hafta olcam bence bi başka doktora daha git canım tedbir amaçlı sağlık ocağındaki doktoruna sor yada kaçıncı hafta da çatı muaynesi diye bide arkadaş o nişan meselesinde de çok haklı ilişkiyi söylemişsiniz ama ben burda çatı muaynesinden sonra nişanı gelen kişi çok okudum🌸🌸