Glsm48 aaaa kiraz mıııı ben de çok yedim bu hafta kiraz ve hala daha yiyorum aslında biliyor musun aklıma da gelmedi değil yediklerimi düşünüp bir şey mi dokundu diye tabi insanın aklına her şey geliyor ve ben bugün yine pembemsi akıntı gördüm çamaşırıma geçiyor Cumartesi akşamdan beri dediğim gibi ara ara görüyorum dün hafif kırmızıya yakındı doktorla bu sabah görüştüm enfeksiyon ilaçlarımı verdi ama tekrar görürsen mutlaka gel dedi ve bugün yine gün içinde peçetete geldi yapışkanımsı pembemsi oluyor bütün sinirim altüst oluyor geriliyorum ve endişeleniyorum yarın gideceğim muaayeneyr ben de. Ama enfeksiyonun geçtiğine sevindiiim umarım benim de geçer, ilaç fobisi olan biri için onları kullanmak zor oluyor ama her şey bebişlerimizin sağlığı için. Siz de çok sık tüketmeyin az az yemeye çalışın 🤗 Afiyeeet olsuuunn.