yagmuurry1 Doğumum 10 Ağustos yada 11 Ağustos’a geliyor 32+4 haftalık hamileyim 52günüm kaldı oğluşuum oluyo 🍓😍 gece pek hareketliyiz 💜 ve hastane çantamı kaçıncı haftada hazırlayım 🦋
Ozge0200 yagmuurry1 bizimde öyle çok hareketli hatta şuan baya canımı acıtıyor zilli 😁 bende 31 haftalığım 32 olunca hazılıcam hazır dursun bir kenarda canım sonradan heyecandan birşey unuturum falan 😂
Ikizdeniz yagmuurry1 hazirla canm ne olur ne olmaz ben bi onceki hamileligimden biliyorum erken dogum yapmistim cantam da hazirdi aldim ve ciktim o an iyi oluyor
burcinnb yagmuurry1 benim tahminen 7 ağustos 🤗 33 haftam bitti 34e girdim herşeyi aldım ama çantayı henüz hazırlamadım 36 da falan hazırlamayı düşünüyorum 🤔😊
Seyda123krhsn yagmuurry1 34 haftalığım erken doğum yapacakmışım gibi çocuğun hareketleri azaldı ve yalancı sancılarım düzenli olmaya başladı herşeyimiz hazır bi tek oğlumun kıyafetlerini yıkayıp çantasını hazırlamak kaldı . Geç kalmışım gibi hissediyorum ama en yakında hazırlicam 😂
yagmuurry1 Ozge0200 Sol tarafım felç durumda😂❤️ Fazla geç olmadan hazırlıyım canım nolur nolmaz. Allah bir avazda kurtarsın inşAllah🙏
Anne3 Benimde agustosun ilk haftası gibi gözüküyor canım evet bir şey yediğim zaman ve gece bizde çok hareketliyiz benimkide erkek 💋 ben bebişinkini hazırladım benimki kaldı kuzum sadeece
yagmuurry1 burcinnb Benim de herşeyim hazır canım ama sadece çantam hazır değil. Bide korkuyorum erken gelebilir diye 🍓🐣 Allah bir avazda kurtarsın inşAllah 💜
Derin_deniz01 burcinnb yanlış anlamayın ama biraz geç olmaz mı? Ben her gece korkuyorum 33+3 günlük hamileyim ben dünden başladım yıkama ütüleme işine bence biraz daha erkene alın ne olur ne olmaz
MinikMicizem 30+6 gunluguz çok şükür erken doğum die die buraya kadar geldik 🙏Oğluşum olucak inşallah bizimde hareketlerimiz gayet iyi hareketten çok hickirigimiz oluyo gerçi🙂🙂
Ozge0200 yagmuurry1 benimde aynı solda çok fena 🥰 evet yap canım kafan rahat olur en azından amin cümlemizi inşallah ❤️
Ikizdeniz yagmuurry1 inşalalh erken olmaz canm ama hazirla kafan rahat olsun aklina geldikce koy bi seyler bende 30 haftaligim koymaya basladim yavas yavas
yagmuurry1 Seyda123krhsn Bizimkisi durmak bilmiyor 😍 sola yatmaktan sol yanım uyuştu 😂 Hayırlı doğumlar olsun hepimize inşAllah
YunSer yagmuurry1 ayy aynı tarihlerden 🙃 ama benim bebeğim ağustosu beklemeyeceksin. Planlı sezaryen olucaz ve erken doğum tehlikesi var temmuz annesi olucam büyük ihtimalle. O yüzden çantamı şimdiden hazır ettim. Tavsiyem havalar iyice sıcak olmadan siz de hazirlayin
yagmuurry1 YunSer Çok teşekkür ediyorum canım 🙏 Rabbim evladını sana bagıslasın hayırlı dogumlar olsun 💜
Whiteswan Panik oluyorum boyle okuyunca 32+2 oldum daha kendi ihtiyaclarini almadim bile canta felan hazir degil 🤦🤦🤦