Kızlar ben kendimi hiç doğuma kafa olarak hazırlamamışım galiba aslında çok rahatım ama şu an bi korku girdi içime. Bi anda bebek çok hareketlendi resmen çıkacak gibi içerden alt kısmımdan çıkacak gibi oldu. Yaşayan mutlaka vardır. Acaba bi stres içinde mi yok yerleşmeye mi çalışıyor anlamadım. Ama her zamankinden farklı hareketleri var :(