GulendamEsra Öncelikle çok geçmiş olsun canım hiç korkma Allahın izniyle sağ salim atlatır bebeğinede kavuşursun inşallah. Ben doktora kızdım ne demek bizim hastanede yapamazsın. Doktoruma bunu özellikle sordum daha zamanım olmasına rağmen. Oyle bir durumda seni geri çevirsinler bu hastanede 1 dakika durmam bundan emin ol, sen bana emanetsin. Maskemizi takıp, eldivenimizi giyip doğum yaptırıyoruz. Bu bir hastalık hepimizin başına gelebilir, geri çevirmek nedir dedi. Sizi üzen daha çok bu tavır sanırım. Ama üzülmeyin herşeyde bi hayır vardır. Allah yardımcınız olsun 🤲🤲