Busehabib cildin Ph’ ını değiştiyormuş o yüzden yanıyor bende de yanmalar olmuştu 2 gün deneyin kaşıntı azalmazsa bırakın bence size yaramıyor demektir. Ama azaldığını hissederseniz 2 günde 1 yapın ben cildimi tahriş etmesin diye 2 günde 1 yapmaya devam ettim toplam 4 ya da 5 kere yaptım. Fayda gördüğünüzü anlarsanız devam edersiniz. Duşun ardından da güzelce kremlenin nemlendirin vücudunuzu.