MakbuleEmre ben gittiğimde direk 2 li test içinmi geldin gel yapalım dedi çıkarkende 10 gün sonra gel 3 lü ve 4 lü testini yaparız dedi . Öyle bişey diyemez randevumu alıp gelmişim bakmak zorunda babasının hayrına durmuyor orda . İster özele ister devlete giderim onane . Ben ağlamazdım bunları söylerdim . Sen devlete git çok para isterlerse bişey derlersede şikayet et valla