Busra0710 00.16dan beri 4-5 dk araliklarla bebek kendini topluyor. Belimde ince bi sızı var kasiklarimda da regl olacakmışım gibi bi ağrı. Ama dogum sancisi denilen siddetli belim ayrilcakmis gibi vs sancilarim yok. Bu saat oldu gecmedi internetten baktim dogumun 1-2 gun icerisinde gercekleseceğinin isareti yaziyor ama ne kadar dogru bilmiyorum. Napmam gerektiğini de bilmiyorum oyle dakika sayiyorum şu an :)