ebruus kizlar bugun 13+ 5 iz dun baloncuk gibi bisey hissetim bugun daha cok 3 4 sefer hissettim balon gibi bisey oynuyo kayiuo boyle bu haftalarda hisseden oldumu? dogru tahminmi?
YuvarlanamayanPandaa ebruus o gaz dır büyük ihtmal canım çok erkek o haftalar aşırı küçükler bagırsak hareketlerini bebek sanabilirsin
Nermin28 ebruus canim.ben de hissediyordum doktora sordum du hatta asla hissedemezsin dediydi ben de psikolojikmen hissediyorum herhalde dedim ilk gebeliklerde 20. Haftadan sonra hafif hafif hissedilir miş kuzum
Minigimm0611 ebruus Bende 15te hissetmiştim. belki 13tede hissedilir neden olmasın bilemedim şimdi çok küçük oluyorlar ama 🙂
Minnakkannesi ebruus ilk bebeğiniz ise çok çok erken ben ikinci bebeğini bile 16 da hissetmiştim canım gaz yada bağırsak hareketi olabilir
Dilekcnkn ebruus Bende o haftalarda hissettim pıt pıt böyle gıdıklanma gibi benim üçüncü gebeliğim ☺️