İkiz anneleri bu post öneri postudur 😊
2 aydır falan sürekli bebek arabası bakıyoruz kafamız öyle karışmıştı ki. Hem hafif olsun hem katlanınca kompakt olsun bagajda yer kalsın hem puset takılabilsin hem rahat olsun derken ne yapacağımızı bilememiştik. Tamam dedik üç seçeneğimiz var ya Thule marka altlı üstlü olan, ya inglesine twin sketch ya da yurtdışından cybex gazelle alacağız. Thule’e bakmaya gittik, son fiyatı öğrenip satın alıp dönecektik güya ama satış elemanına rica ettik bi bagaja koyup bakabilir miyiz diye iyi ki de yapmışız bunu çünkü arabamız SUV sınıf olmasına rağmen öyle zor girdi ki, yani bi bebek bakım çantası alır başka bişey sığmaz bagajda bebek arabası varken. Öyle olunca yok dedik olmaz çünkü tatile vs aşırı zor olur valizleri nereye koyucaz. İnglesinayı koymayı denedik, o da sıkıntı çıkardı onun da genişliği malum çok fazla. Cybex’i yurtdışından şu süreçte gidip almak da zorlayacaktı, benim sürekli yatmam gerekiyor çünkü eşim beni bırakıp gidemeyecekti. Sonuç olarak hiç aklımızda yokken iki tane Doona alıp, birleştirme aparatı alıp içimiz aşırı rahatlamış şekilde evimize döndük şükür. Mutlaka değerlendirin bu alternatifi caanım ikiz analarım :) çok mantıklı oldu, hem yalnız çok az çıkarım dışarı diye düşünüyorum eşim olmasa arkadaşım olur annem olur bu yüzden ayrı ayrı da kullanabilmek çok iyi olacak. Gerektiğinde de birleştirebilicez. Hem bagajda yer kaplamayacak hem de puset-oto koltuğu derdinden bizi kurtarmış oldu. Sorularınız olursa cevaplarım :) biz çok kafa patlattık bu mevzuya yardımcı olmak isterim yolun başında olanlara 😅