ftmlgz Hanımlar merhaba 36+1 deyim . Bugun rezene çayı aldım tohum gibi bir şekli var. Bunu ne zaman içmeye başlamalıyım
Deletedmom_5 ftmlgz Rezeneyi dogum kolaylastırsın diyemi içeceksiniz ilk defa duyuyorum sütü arttırdığını biliyordum ama bunu bilmiyordum
Cigdemss ftmlgz ben 38 de başladım ama her gün içmiyorum bazen 2 güne bir, her gün yeşil çay dönüşümlü adaçayı ve rezene içiyorum. Süt ve gaz için . Doğum olunca da kimyon çayı ekleyeceğim.
ftmlgz Deletedmom_5 doğumu kolaylaştırmak için değil aslında süt olması için sormuştum bazı anneler erken başlıyor