😔banada doktorum proctolog önerdi ama içim rahat etmedi yine şimdi kantaron yağıyla siliyorum iyi geliyor zonklamayı alıyor ama sürekli tekrar ediyor kabızlık kuru kayısı sevmıorm midemi bulandırıyor bir ara ekmegimi zeytinyağına batıra batıra yiyordum kahvaltıda o da cok iyi gelmişti ama şimdi sabahları yataktan zorla kalkıp işe geliyorm zaten evde geniş geniş kahvaltı fırsatım olmuyor