Zeynepuludag Merhabalar 🌸 36. Haftanın içindeyiz. Geçen pazartesi kontrole gittik. Doktorumuz bebeğin kilosunun 3.500 olduğunu söyledi. Çok mu fazla. Bu haftalarda bebeğin kilosu bizimle aynı olan var mı ? Normal doğum istiyorum. Riski var mıdır ?
Mondly Zeynepuludag ilk oğlumda 36 haftada 4 kiloya yakın dediler doğdu 3600 çıktı ikinci oğlumda da 4 olur dediler 3250 doğdu yani ultrasonla doğum pek tutmuyor korkma doğumun kolay olsun inşallah
Minnakkannesi Zeynepuludag bizimse aynı doktor meyve falan yeme dedi 4 ü geçerse zor olur dedi oğlumda iki hafta önden gidiyordu 38 de doğduğu için çok sorun yasamadık ama kuzum ayan nerdeyse 40 haftalık oldu doktor kilosundan dolayı çok bekletmeyecek maalesef suni sancı alacağım
Rabis01 Esmente29 35 de dogum yatiginizda bebeginizi kuveze aldilar mi yoksa normal sekilde 1gun sonra birlikte hastaeden ciktinizmi
Lamia53 Birtae06 kilonun az olması korkutmasın inan daha çabuk büyüyor zayıf bebekler kızım 2650 ile doğdu oğlum 3300 ile doğmuştu ondan daha çabuk ve güzel büyüdü kiloyla gelişim farkediyor kiloya takılmayın
Zeynepuludag Rabis01 aslında son 1 ayda diyet bile yaptım. 3 haftada 1 kg aldı neredeyse. Diyet yapmamış olsam düşünemiyorum bile ne olurdu 😅
Eynur_2147 Rabis01 bunun çok yemekle alakası yok güzel anneler sağlıklı beslenip az az yiyin dedi doktorm ara ara ye yemeğini dedi bana ama sağlıklı beslen o zaman çocuğun çok güzel kilo alır die
Hilalibrahimkartalms16 Zeynepuludag maşallah bende 35+5 haftalığım canım bebeğim 3000 kilo doktor gayet normal dedi dün gittimde öğrendim bence normal gayet
Zeynepuludag Hilalibrahimkartalms16 umarım öyledir sağlık sorunu olmasın da bebeğin kilolu doğsun yeterki.
Nurgullmom Zeynepuludag Bence olması gerektigi gibii bebek aşırı kilolu olmadıgı sürece kilolu doğmasi her zaman daha iyidir zayıf olmasından. Doğum vakti gelmis nerdeyse zaten çok olsa doktorun uyarırdı beslenmene dikkat et derdi canımm
Aysekrcy Zeynepuludag aynıyız bizimde bu hafta 36+1 de 3550 çıktı ilk doğumum normal olsun istiyorum ve karnımı taşımakta çok zorlanıyorum sizdede öylemi
Zeynepuludag Aysekrcy benim de aynı şekilde. Sanki kocaman bi karpuzu karnıma bağlamışım gibi. Geceleri uykuda sağa sola dönerken üzerimde tonlarca ağırlık var gibi hissediyorum. 21 kg aldım toplam. Siz kaç kg aldınız ?
merve100 3.200 doğar dedikleri bebeğim 4.600 doğdu normal doğum yaptım . Ultrasonda yanılma payları elbet vardır .
Aysekrcy merve100 ilk gebeliğinizmiydi peki yani zorlandınızmı bnde ne kadar zorluğuda olsa normal olsun istiyorum ilk olduğu için
Zeynepuludag merve100 ooo maşallah normal yapmışsınız helal olsun size. Devlet mi özel mi peki. Özelde 4 kg üstüne izin vermiyorlar sanırım. Bir de dikişiniz oldu mu zorlandınız mı doğumda ?
tuba_stms05 36+2 da 3 kg dı bizim de şuan 37 yi tamamladık bende normal doğum istiyorum bakalım ama pelviks ağrısından yürüyemiyorum bile alt kemiklerim kırılmış gibi acıyor
Mrs-ersan Banada iri bebek dediler 4 buçuk kilonun üzerinde normal doğum yapamazsın bu yüzden 39+1 de sezeryan oldum 3,300 doğdu iri bebeğim….
Passiflora Zeynepuludag Kayginizi en iyi ben anlarim sanirim, bugun muayenede 3850 gram cikti, 36+4. Ben de biraz tedirgin oldum, umarim saglikla dogarlar..
minicikanne Zeynepuludag 37. haftada 3350gr dı bebeğim. Acaba yanılma payı var mı sizinkinde 4 kilodan sonrası normal doğuma engel oluyor çünkü. Benim bebişte nazlı çıktı çok kilo almadan doğmasını istiyorum.