Fkartal 40+2 deyim şu an bebeğim erkek o kadar yürüyüş merdiven inip cikiyorum hurma yiyorum ama henüz hiçbir şey yok pazartesi doktora gidicem ne yaparlar sizce normal doğum istiyorum daha sürer mi acaba
sultanacan Fkartal 40+2 de doğum yaptım bende tam 40 haftaşık olduğum gün açılmama bakmıştı doktor bence o tetikledi çünkü öncesinde yapmadığım bişey kalmamıştı sizin gibi