Deletedmom_5 Kızlar yarın ögleden sonra 3-4 gibi misafirim gelecek bende çayın yanına poğaca yapmak istiyorum ama poğacayı geceden mayalayıp dolaba atsam yarın pişirsem ekşirmi sizce yada mayası kaçarmı??
Yetgineslihan Deletedmom_5 fırına atmadan önce en az 2 saat önce çıkarıp oda sıcaklığında bekletin ama😍
Deletedmom_5 zehranurr Ya aslında yengem falan geceden dolaba atıyo bana o söyledi ama ben kendime güvenemedim olmazsa işin ucunda rezil olmak var :)
merveacikgoz Deletedmom_5 ay benimde çok merak ettiğim bişeydi bu hamuru yoğurdunuz normalde 1 saat mayalanması lazım ya siz nasıl yaptınız mayalıp direk dolabamı koydunuz
gulin-35 Deletedmom_5 bence sabah 3-2-1 tarıfını yap hm gunlerce bayatlamıyor hemde pamuk gıbı oluyor 3 kabartma tozu 2 bardak yogurt 1 bardak sıvı yag aldıgı kadar un ama hamur sert olmıcak azcık ele yapıscak yagla sekıl vercen dene cok vegenceksın
Morvy Deletedmom_5 tabiki olur ama şuna dikkat edin mesela normalde mayayı ılık su ile açarsınız ya bu sefer soğuk suyla açmanız gerekiyor dolaba koyacağınız için yoksa piştiğinde çok fena maya kokuyor
Deletedmom_5 Morvy Kuru maya ile yapıyorum ve direk mayayi una karistiriyorum suya katıp açmıcam ama hamurun icine ılık su koyuluyor onuda soğukmu koymak gerek?