Kızlar ben 14 haftalık hamileyim ve 2 gündür inanılmaz sırt ve bel agrım var yani koltuktan kalkarken bile acı cekiyorum 🙁 bide sol kasıkta batma oluyor hafiften internetten baktım biraz normalmiş benim gibi olan varmı ?şimdiye kadar hiç hamile gibi bile değildim ne mide bulantısı ne agrı çekmedim. Herkese iyi geceler 😘