Ozgesapmaz sanırım birçok insan bizim gibi tereddütte. Doktorum ol ya da olma diyemem bu tamamen sana kalmış bir karar dedi, nasıl olsa okulları kapatıyoruz, eh toplumun çoğunluğu da aşılanıyor şuan, biz de dikkat edersek bu süreci aşılanmadan atlatabiliriz diye düşünüyorum 🤔 o arada da biraz daha araştırma yapılır belki.