Serappp14 benimde sertleşiyordu hatta bebeğim içimde böyle yumruk gibi oluyordu sanki sancım da oluyordu aynı zamanda bende enfeksiyon çıktı. Hala ara ara karnım yine böyle oluyor şuan Bile var yine idrar tahlili vereceğim belki yine enfeksiyon geçiriyorumdur