Ysmn61 Selam kızlar biz 36 haftalık olduk kimler bu haftada nasıl gidiyor hamilelik benim bebek makat geliş dönmedi hala bu gidişle sezeryan olucam sizde nasıl benim gibi olanlar varmı 😌😌
Birtane2307 Ysmn61 benim döndü de ben sezeryan olcam. Ama yer degistiriyor ya seninki de doner merak etme kendinkafalarina gore hareket ediyolar😃
Ebreva Ysmn61 36+2yiz bizde Çarşamba günü kontrolümüz var bizim kız dönmüş ama çok baskı yapıyor 2.gebeliğim kısmetse ssvd olacak 😊
Gamze-Arda Ysmn61 benm de oyle ve yer yapmis orda hep orda oynuyo yani doktorum dyo ki kendini yirtsan da donecegi vrsa doner. Eskiden ters olan tum gebelerini fizyoterapiste yolluyomus ben cok sonuc alamadm dedi. Insallah donerler ama
Birtane2307 Ysmn61 valla benim oğlum hiç durmuyor yerinde bilmiyorum niye böyle hareketli inşallah doğunca bu kadar hiperaktif olmaz😅
Birtane2307 Ysmn61 seninde bazen titrer gibi ani hizli hareketleri var mi korkuyorum ve bazen gidiklaniyorum