Purpura26 Askumsal Özel devlet fark etmiyor bence. Doktoruna ve ebesine bakmak lazım. Mesela bizim burda 2 tane özel var. Devlet hepsinden daha özel gibi ilgi alaka temizlik olarak.
Esraali Askumsal fark yok tamamen şans işi ama devlet bana göre daha tecrübeli normal doğum konuısnda daha profesyonel
2-prensesannesiii Askumsal devlet bir kere çok ilgisiz ve tek başına oluyorsun . Ama özel hastanede doğum başlayana kadar istediign kişi yanında olabiliyor destek oluyor odanda rahat oluyorsun duş alıyorsun falan ne bilim yani bence özel hastane en iyisi
kaderelmci Askumsal bizim buradaki devlet hastanesi özel hastane gibi bence özel devlet farketmiyor iyi doktor ebe denk gelmesi önemli burda çok okudum özele gidip de keşke devlete gitseydim diyeni ama burda okuduğum çoğu kişi de bi devleti kötüleme var
Ayskolik 2-prensesannesiii biraz yanlis ben devlette dogum yapivam isterse esimde girebilecek ce refakatcide aliyorlar