Naziferabia Ben 23 haftalığım bazen benimde bir köşede oluyor bakıyorum sağ sert sol yumuşacık sonra bir iki pıt pıt vuruyorum karnıma düzeliyor ama yinede bilemiyoruz durumlar nedir diye en iyisi doktora sormak veya gitmek ama sertleşmeler olacak artık yani önemli olan hissetmiyorsan , sancın veya kanaman varsa hastahaneye gitmek insan merak ediyor çünkü