Arkadaşlar merhaba , bir kaç haftadır inanılmaz akıntım geliyor beyaz geliyordu ben daha öncesinde hep belli dönemlerde idrar yolu enfeksiyonu yaşadığım İçin umursamadım , ancak baya yoğun ve ağrılı olmaya başladı hatta açık olacak belki ama eşim ile ilişkiye girdikten sonra onda da beyaz kalıntılar oluyordu ve bende de inanılmaz ağrı, son zamanlarda yeşil gibi olmaya başladı sanki gerçekten enfeksiyon atıyormuşum gibi , çok korkmaya başladım çalıştığım İçin doktora da gidemiyorum yapmamı önerdiğiniz bu tarz başına gelen var mı nasıl atlattınız ?