Gizemcankilinc Kızlar karnım surekli sertlesiyor bir saattir sizce neden olur sadece sertlesme dogum belirtisi olabilirmi
glcncbn Gizemcankilinc Bende 38+4 üm sürekli benimde karnım sertleşir. Fakat ekstra bir belirti yok doğum başlaması için.
yldz_10 Gizemcankilinc bende de bu gün öyle oluyor ve alttan baskı hissediyorum ama ben biraz bu gün yorulduğum için olabilir diye düşünüyorum 38 haftalık olduk biz de
Gizemcankilinc glcncbn benimde oyle ya sadece sertlesme var baska belirti yok gitmk gerekirmi acaba hastaneye
glcncbn Gizemcankilinc Ben şahsen gitmeyi düşünmüyorum. Suyum gelirse, nişanım gelirse vede sancım bacaklardan belime vurarsa gitmeyi düşünüyorum.