Mervecemm 33. Haftada lierac kremim bitti 2.ye geçtim. Kremden memnunum faydası olduğuna da inanıyorum. 34e kadar sıfır çatlak geldim ama bu hafta çatlamaya başladım. İnternete yazınca çıkan uzun kalın mor çatlaklardan değil. Kaşınma problemi yaşamadım. İçeriği en temiz olan çatlak kremi olduğunu düşünüyorum. Örneğin turuncu bio oilde a vitamini var ve riskli