bykarakan Merhaba hanımlar, bez olarak molfix düşündüm. Migrosta 2. Ürün %60 indirimli şuan, 2 paketi de 2 numara(3-6 kg) olarak mı alayım yoksa 1 paket 1numara, 1 paket de 2 numara olarak mı? (90 tane var içlerinde)
Kayraninannnesi bykarakan ben direk 2 aldım o bile minnacık inanın boşuna 1 almayın 3 ten aşağı doğmuyor zaten çoğu bebek
bykarakan Melikemreclk aklımdaki ilk bez oydu aslında fakat gideceğim ülkede(Çok gelişemeyen kuzey afrika ülkesi) molfix ve canbebe olduğunu öğrendim.
bykarakan MEAsya kullandınız mı acaba 1 numara kaç gün yeterli olur ilk zamanlar çok bez kirleniyormuş
MEAsya bykarakan kullanmadım cnm 32+2 haftalık hamileyim daha çok cbk buyuyolarmis küçük gelir belki diye çoklu paket yerine az aldım elimde kalmasın küçük gelirse büyük numarasını alriiz dedim bide her bebek farklı belki prima pişik yapar diye düşündüm bende tecrübesizim cnm öğrenicez 😂
Yaprakdokumusever bykarakan bebeğim 22 günlük prima 1 numaranın 3. paketindeyiz bikaç paket daha kullanıcaz gibi
Denizyildizii bykarakan 1 numara al cnm ben primanın 0 numarasını kullandım hatta bir paket yetmedi 1 paket daha aldım. Kızım 3300 doğmuştu
Dilberlila bykarakan içeriğine baktınızmı slepyy bio natural al 1 numara 32 adet var icinde heralde ıslak mednil hediye 28 tl toplu alma bi dene belki aldıgın bezler pisik yapbilir bezin icinde petrol benzin alkol vs olmamsına dikkat et