Sahikaklc amin çok teşekkür ederim. Sancın elbette yine oluyor ama o şiddetli doğum sancısı gibi olmuyor zaten sancın geldiğinde ıkındırıyorlar. Bebiş çıkarken de öyle çok fazla bir acı hissetmedim ve epiduralin herkeste farklı farklı yan etkileri oluyormuş mesela baş ağrısı sırt ağrısı gibi ben bunları yaşamadım ama tam wc ye girdiğim de idrarımı tutamıyordum o da epidural den olurmuş zaten bir kaç güne o sıkıntı da geçti