minigiminannesi18 benim şuan gittiğim doktor gayet iyi tavsiye ederim acedemia Fatma Çetin Pelit daha önceden imran Ayhan’a gidiyordum lotusta muayene ücreti 100 liraydı ama kendi muayenehanesini açtığı için ücreti 250 lira yapmıştı bana fazla geldiği için vazgeçtim şuanki doktorumda gayet iyi tavsiye ederim