Emircan Aslihancihan bizim bebeğimizin adı Ebrar olucak inşaallah 🥰 36+4 olduk saglıkla doguralım inşaallah🙏🏻
mavi_kus Aslihancihan daha sadece 17 haftalık olmuşsunuz çoğu insan yeni öğreniyor o haftalarda elbet içinize sinen bir isim bulursunuz, mavi alya hifa şifa duru öneri olsun 🌿🎈