Busehabib evet normal bende 17. Haftadan beri geliyor o sıvı,sıkmayın demişler de benim doktorum sıkma konusunda olumsuz bir şey söylemedi.Hatta benden kan geliyordu sıkmamı istedi genel cerrah kontrol etmem için.Doktorum ise doğum yapınca da gelecek ağız sütü şeffaf ya da hafif sarımtrak olur korkacak bir şey yok süt kanalları hazırlık yapıyor demişti.