Bugun bebeğim doğru dürüst hiç hareket etmedi bende 4 gibi hastaneye gittim nst ye girdim kalp atışı iyi sancı yok ama ultrason da çok hareket etmiyo sonra bidaha nst ye girdim yine kalp atışı iyi dedi doktor bi sebeb bulamadı böyle olan varmı yarında hareket etmesse gel olmazsa dedi bilmiyorum norml mi şimdide çok hafif minicik kıpırtı oluyo arada 😭