Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim. Tüm rutin kontrollerini yaptırdım herşey yolunda gidiyor. Ultrasonda bebeğimin hareketleri gayet normal kilosu herşeyi.. geçen gün kullandığım bir kremin zararlı olabileceğini okudum .cilt beyazlatıcı krem. Şöyleki hamilelikten önce kullanıyordum hamileliğimi bilmeden kullanmış olabilirim. Hamileliğimi öğrendikten sonra da çok kullanmadım ama kullandım birkaç sefer. Bu kararmalara iyi gelir diye. Doktoruma sorduğumda keşke kullanmasaydın doğumdan sonra tam muayene yaptır bebeğine dedi. Çok endişeliyim lütfen bu konuda deneyim yaşamış biri yazabilirmi ? Nasıl boş bulundum nasıl böyle zararlı olabilceğini düşünmeden kullandım aklım ermiyor çok üzülüyorum. Lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi ?